Jag svarar på ett par kommentarer o frågor

Anonym om Uppdaterade inte igår kväll!:
Klart bloggare även har ett privatliv, även om man inte är känd! :) och vill du inte nämna det så skall du inte det såklart. kram!

Svar: Precis som du säger! Jag är inte känd som bloggare men folk känner igen mig från mina föreställningar vilket alltid är roligt. Jag kommer gå ut med den saken sen men inte just nu… eftersom det kretsar mycket kring mitt och min släkts privatliv! Kram!

Anonym om Die Welle:
Jag har också sätt den.. Fast de var på Kunskap! :)

Svar: Jaså? Vem e du då? Och vad tyckte du om filmen? Den var ju bra i slutet men annars tyckte jag i alla fall att den var lite tråkigt, hehe!

Anonym om Hej alla fina - from my life!:
Många har mycket nu för tiden!:) hur går det med julhandeln då? Köpt någonting än? Och kan du inte skriva vad du önskar dig o kanske lite tips..?!:)

Svar: I juletid så har många det mycket ja. Julhandeln går bra!:) Har köpt allting snart tror jag och det sista kommer väl att handlas idag… Hur går det själva då? Och jodå, ett inlägg kanske kommer ikväll om vi har tur! ;)

Anonym om Varit på julshopping i staden med syrran och Carro!:):
Guuuud vad gott, även om denna bilden inte var det du hade!:) Love fika.. Men vem gör inte?^^

Svar: Haha! Tror nog att alla gillar fika!! Kaffe och kaka från EH! Kan inte bli bättre vadfan!

Anonym om Plugga står visst på schemat!:
Hihi, vad du är duktig då. Ingen fest på gång snart eller? Kanske till helgen?! ;)

Svar: Tack så mycket! Försöker plugga ju, för att få bra betyg. Har ingen fest på gång nu under julen, men man vet ju aldrig. Dock svarar jag på denna kommentaren lite sent, men ändå. Har ni själva det då?!


Kommentarer
Postat av: Lina

Den anonyma kommentaren om die walle så är det jag som har kommenterat den. Jag råkade väl bara glömma fylla i namn o sånt.

2011-12-22 @ 10:19:53
URL: http://wordsoflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0