Skola med meningslösa lektioner och måndagskväll!

Tja alla! Nu e det måndagskväll! Härligt va? Hm, vet inte direkt ifall det är det men då är det tisdag imorgon och sedan onsdag då man är ledig! Här planerar vi för fullt vet ni… ;)  Var i skolan innan idag. Dock hade vi bara meningslösa lektioner eftersom vi snart slutar. Härligt!


Ikväll har jag bara tagit det lugnt. Har kollat lite på olika program, bland annat Svenska Hollywoodfruar!
Visst är de för härliga? Men även lite dumma ju^^ Sedan såg jag Borgen som gick på svt1 klockan 21.00!
Det är en dansk serie och handlar om en dans statsminister och deras jobb i Borgen, blandat med journalister och massor av annat! Älskar den, och danska serier i huvudtaget!
Blev inte att plugga så mycket idag, utan det sparar vi tills imorgon.
Hoppas ni haft en underbar dag?! Kramar på er alla!



Så himla bra! Hittade bilden på google haha*


Kommentarer
Postat av: sandija-adopterad-döv-fotografi

sv. tack ! :D



nice att festa ;D

har inte gjort så mycket

2012-06-04 @ 22:44:06
URL: http://kwieien.blogg.se/
Postat av: danten89

Du är utmanad på min blogg =)

Svara gärna? ;)

Kram

2012-06-04 @ 23:08:49
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: danten89

Jadu kolla AMS, jobsafari, Manpower osv =P

Och så Norrköpings kommuns hemsida :P

Haha.

Din kommun har också en hemsida?:)



Ja det gjorde jag? ;(

Sorry :P



Kram

2012-06-05 @ 18:04:41
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0