Onsdag! =)

Hej alla!:) Hoppas verkligen på ändring med bloggandet för det är väldigt tråkigt då man inte skriver ju. Vet det själv, då jag går in på andras bloggar och de aldrig uppdaterar… Sjukt tråkigt! Men skall försöka göra en ändring på det medan jag har sommarlov! Betyder dock inte att jag är ledig hela tiden, eftersom jag har en del saker att göra! Såg också då jag loggade in på bloggen att jag hade fått kommentarer. Älskar det!!

 

Har precis städat klart i köket, torkat av saker och så! Bra då man hjälper till, hihi! Bott i morgonrocken hela dagen skulle man väl kunna säga^^ Snart ta en dusch och göra sig i ordning tror jag! Middag senare och får nog ta och hitta på nått kul att göra ikväll. Film eller läsa bok tror jag! Vill fan festa! =) Hur har ni själv det då?

 

Hittade bilden på google som verkligen stämmer in på mig nu! Vill sova men får vänta några timmar till, haha!

Och det kommer ändå sluta med att jag är uppe länge och så.. * ;)


Kommentarer
Postat av: Emmy

Vilken söt bild! :D

Svar: Hehe, visst e den?!
David Zaar

2012-06-27 @ 17:51:48
URL: http://eeemmylam.blogg.se
Postat av: Lina

Då får du väl se till att hitta dig en fest eller så är det bara att dra ut på stan och göra den osäker. Haha, vad vet jag xD

Svar: Hehe, får väl göra det.. :) Alltid osäker när jag e ute liksom.. xD
David Zaar

2012-06-27 @ 17:52:36
URL: http://wordsoflina.blogg.se
Postat av: danten89

Varför vill du festa? =)

Svar: Hehe, vill alltid festa.. Varför inte liksom? :)
David Zaar

2012-06-27 @ 19:18:50
URL: http://animalcity.blogg.se
Postat av: Erika

Hej!
Vet att sådana här kommentarer är det tråkigaste man kan få, men måste fråga runt. Om man inte frågar får man inget veta, eller hur? ;)
Vad är det du letar efter hos bloggare?
Vad är det du vill läsa? Ska det vara mycket bilder?

Kollar gärna in min blogg och ge kritik, om du inte vill att jag ska skriva till dig säg till :)

2012-07-01 @ 23:58:52
URL: http://negativeplace.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0