Min blogg har legat nere... - men HEJ igen? :)

Tjenare alla!:) Nu har bloggen legat nere i några månader, vilket ni också märkt antar jag. Jag har sett att jag fortfarande haft besökare men som sedan minskat kraftigt då jag slutade, vilket jag absolut förstår. Jag orkade inte mer. Jag hade två begravningar att gå på och sedan har jag bara haft hur mycket i skolan som helst… Jag hoppas att ni förstår varför jag inte orkade mer och tog det beslutet att sluta blogga. Men jag visste ändå att jag en dag skulle öppna upp den igen och börja uppdatera precis som jag gjorde innan!

Mitt liv är fullspäckat och jag lever enligt ett schema. Jag har inbokade möten, skola och andra saker. För två veckor sedan var jag gästartist i en kyrka, vilket var väldigt roligt! En del av besökarna kom för min skull och för att de kände igen mitt namn.
Jag bryr mig väldigt mycket om teaterlivet och det är det jag vill satsa på i nuläget. Trots det så har jag fullt upp i skolan och arbetar för att få mina höga betyg! Skolan är slut om två veckor och sedan är det sommarlov, någonting som jag VERKLIGEN LÄNGTAT EFTER! Ni också eller??!


Hoppas att ni kommer att börja läsa igen, och att ni börjar kommentera och sprida ut min blogg! Kramar på er alla och tack till er som fortsatt att kolla in den då jag var inaktiv! Ni är guld värda, allihopa!
För min blogg (som inte är stor) hade inte kunnat klara sig utan er!


Kommentarer
Postat av: danten89

Det är bra ;)

Med dig?

Ja börja blogga igen?=)

2012-06-03 @ 16:38:22
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: danten89

Jättebra =)

Men har du bytt msn? :P

2012-06-03 @ 17:03:38
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.

ha en bra söndag :)

2012-06-03 @ 17:04:08
URL: http://tjejenida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0