Jag blev utmanad - så här e mina svar..!!

Jag har blivit utmanad av  Dan
Här kommer svaren på de frågor som han ställde!

1. Vad gör du just nu? (Förutom att svara på dessa frågor?)
Haha, jag gör faktiskt inte så mycket. Sitter och pluggar lite, tar det lugnt och lyssnar på musik! Intressant eller?!
2. Vilken är din värsta mardröm?
Haha, vet faktiskt inte… Men har haft mardrömmar om att jag blivit dödad och jagad osv. Det är ju inte så speciellt roligt, men annars så har jag nog inte haft så många. Inga som jag kommer ihåg i alla fall, kanske för att jag försöker glömma dem?
3. Beskriv dig själv med tre ord?
Snäll, omtänksam och driven karriärist!!
4. Vad gör dig glad?
Mina vänner gör mig alltid glad. Ifall man mår dåligt och vännerna finns där så brukar jag oftast må mycket bättre och bli gladare. Sedan gör pengar mig också väldigt glad! Vem blir inte glad av pengar?!
Man kan shoppa vad man vill och leva på dem, haha! Min syn på det i alla fall*
5. Vilken är den bästa film du sett? (Kanske har du flera favoritfilmer?)
Denna frågan var väldigt svår. Har sett många filmer som jag tycker är bra alltså… Men jag skulle nog säga att Notting Hill och My Sisters Keeper är bra filmer. Sedan finns det hur många som helst, men ifall jag måste välja så blir det helt klart de två! Älskar både komedi och drama!
6. Vad gör du om 10 år?
Haha! Vad skall man svara här? Jag hoppas i alla fall att jag läst klart på högskolan i Stockholm och att jag blivit utbildad skådespelare. Jag ser mig själv i Stockholm under några år innan jag flyttar till London, England och börjar jobba där. Jag driver ett eget företag, skriver en bok och jobbar som skådespelare!
Det ser jag mig själv om tio år. Ifall det blir sant eller inte får vi ju se då.
Jag vet inte ifall jag har familj också, men jag tror inte det. Inte om tio år i alla fall!
7. Vem är din idol? 
 Min idol inom musiken är självklart Britney Spears, som jag sett två gånger. Jag har sedan en favoritskådespelerska och det är Jennifer Aniston! Har inte direkt några manliga, inga som jag kan komma på nu i alla fall^^
8. Vad har du för motto i livet?
Ett motto som jag gillar är ju ”Gör alltid ditt bästa” men sedan är det inte sant när det gäller mig!! Jag vill alltid prestera mitt allra bästa och är väldigt tävlingsinriktad som person, så jag vet inte vad mitt motto är då. ”Bli något stort här i livet” kanske??! Tänker inte alltid så, så ni vet..
9. Vad gör din blogg läsvärd?
Oj! Ännu en svår fråga. Gillar nog inte dessa frågor, haha!
Men jag tycker att den är läsvärd för att det är jag som driver den??!
Jag är väldigt utåtriktad och vågar vara mig själv! Kan skämma ut mig ifall jag vill, vara allmänt rolig och allt annat. Jag skriver om mitt liv som just nu bara består av skola, men det livet jag lever anser jag som väldigt roligt och intressant. Jag festar på helgerna, har kaffeträffar på caféer med vännerna och massor av annat skoj!
Är skådespelare på fritiden och har föreställningar ibland.
Allt det skriver jag om i bloggen och sedan skall jag även börja med att skriva om andra saker som mode, musik, filmer, hiss och diss osv. Tror det blir bra! Ifall ni inte hade tyckt bloggen var bra så hade ni väl inte fortsatt läsa??
10. Vilken är din favorit godissort?
CHOKLAD! Det måste jag bara säga! Annars gillar jag lite sura saker och sånt. Men ljus eller vit choklad är godast, ibland mörk då man försöker vara nyttig;)

Jag utmanar:
Lina  

Alexandra

OCH mina frågor till dem är... :

1. Vilken glass är den bästa på sommaren?
2. Vad är det bästa med sommaren? Bada eller sola?
3. Vad är det bästa med dig?
4. Vem är din bästa vän?
5. Vilket program/ tv-serier klarar du dig inte utan alls?
6. Om du skulle få välja en stad att åka till.. Vilken skulle det då bli?
7. Vad är det bästa med din blogg och vad gör den läsvärd?
8. Nämn en känd bloggare som du tycker om och beskriv varför!
9. Vad gör du om 10 år?
10. Skriv om en mindre känd blogg som du läser dagligen och varför!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0