Hiss eller Diss på nya blogg.se?!

Tjenare! Det var längesen! Verkar som att jag inte uppdaterar på en vecka ju… Lite sanning i det finns det ju också, men ändå. Jag har bara varit upptagen! Nu när det är sommar och sommarlov så städar jag mycket här hemma, fixar och plockar undan. Läser bok, försöker vara ute så mycket som möjligt när det är sol osv. Nu när det regnar mycket som igår och även idag tror jag så blir det tv:n som gäller hela förmiddagen! Haha! Själva då? :)

 

Och vad tycker ni förresten om det nya blogg.se? HISS ELLER DISS??!


Kommentarer
Postat av: Tommy

Jag hissar bloggesses nya bloggverktyg för utseendet och funktionerna är bra, men dissar att dom inte gjort allt klart och omptimalt innan dom släppte det helt!

Jag var en av de utvalda att vara testpilot innan det skulle släppas för att komma med feedback, men dom släppte det tidigare innan vi tespiloter kom med feedback.

Bland annat har jag haft problem med videosar, bilder och att mobilappen inte fungerar på det nya verktyget!

Svar: Okey! Jag tycker själv det e sådär.. Lite nytt nu i början liksom men jag tror det blir bättre sen, och hoppas på det med såklart! :)
David Zaar

2012-06-26 @ 11:36:16
URL: http://tommytott.blogg.se
Postat av: Emelie

snygg blogg babe!

Svar: Tack så mycket Darling! ;)
David Zaar

2012-06-26 @ 14:47:12
URL: http://makeout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0