Härligt väder denna torsdag! :)

Fint väder det är ute förresten! Härligt varmt och solen sticker fram! Nice! Imorgon är jag ledig ifall ni nu ville veta det! Studenterna på vår skola har sin utspark imorgon och därför får vi andra ledigt! Det är också riktigt härligt, så hoppas självklart på varmt väder så man kan hitta på någonting roligt!
Hoppas ni inte blev för avundsjuka nu heller…;)

Fanns inget speciellt att kolla på tv:n nu! Såg lite på Svenska Hollywoodfruar innan, och sedan satte jag mig i sängen och läste lite på en deckare som jag precis har börjat med! Men längtade efter er läsare!
Haha! Lät väl bra eller?!
Kände bara för att slänga upp ett litet inlägg och kolla runt när jag ändå sitter här!
Hoppas att ni fortfarande har det bra och att solen är framme där ni är! ;) Många kramar till er!



Kommer ihåg när jag och Lina var i Kungsparken förra sommaren och fotograferade massa! Jag följde efter denna lilla fina motorbåååt vet ni! Har flera bilder.. Precis som en liten bildserie, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0