Godkväll + some info! ;)

Godkväll=) Vet att det blir lite många inlägg just nu men det tycker jag bara är bra, så att de nya inläggen syns på bloggen istället för de gamla. Kommer till att skriva en lista ganska så snart om vad jag skall blogga om per dag osv. Tänker på mode, musik, filmer och massor av annat kul som man kan läsa om, eller?!
Därför är det bra att just ni tycker till i en kommentar eller två.
Om ni har frågor så kan ni ställa dem i min frågebox! Har facebook (fansida) och sedan Twitter!
Läs artiklar om mig (skådespelare) då ni trycker på pressen flik! Hoppas ni kommer att fortsätta läsa bloggen och att ni kommer att följa mig och mitt ”underbara” liv, hahaha! Kanske inte så underbart.. Vem vet?!
Ha det bra i alla fall och ha en fortsatt AWESOME kväll! Lovar bli bättre ;) ^^



Bjuder på denna nu igen.. ;) Niiice!


Kommentarer
Postat av: danten89

Yeah =)

Ser BB finalen ;)

Dudå?

2012-06-03 @ 22:17:16
URL: http://animalcity.blogg.se/
Postat av: sandija-adopterad-döv-fotografi

Nice blogg! ;D

Vad har du gjort under helgen? =)

2012-06-03 @ 22:46:02
URL: http://kwieien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0