Min helg! :)

Tjenare alla! I lördags var det underbart väder, precis som igår! Gick en runda i stan med min underbara vän som kommer från England! Love her! Hon är helt jäkla awesome som ni säkert förstår, haha… Vi cyklade för att kolla på rugby! Go Sverige, Go England!!!! Yeah!

 

Efter det åkte vi ner och satte oss vid ett mysigt ställe som jag inte varit på länge, som heter Vattentornet och som ligger i centrala Trelleborg på Stortorget! Tog en kanelbulle där och sen blev det mat på McDonalds=) Härligt dag!Igår var det också ganska nice! Satt och läste ute, spelade badminton med min vän och efter det förstår jag att jag verkligen inte skall bli något proffs! Haha! Ni hajar va?! Vad har ni själva gjort? Want to know:D

                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0