Godkväll -Dagen: Shopping!

Godkväll! Idag var jag med syster och systerdotter, precis som många andra dagar i veckan! Passar ju på nu när jag har tid och sommarlov, haha! Blev att gå i stan efter frukosten och måste bara säga vilken tur jag haft!

 

Fyndat två saker på rea, som annars var dyra=) Yeah! Så man blev ju glad helt klart! Loppis och alla de saker kan ju slänga sig i väggen förfaan! Hehe.. ^^ Provade även att äta en ny pizza från en ny pizzeria, vilket var väldigt gott! Plankpizza med fläskfilé och potatismos! Låter lite skumt? Men gott och MÄKTIGT var det i alla fall:)

Så vad har ni själva gjort då? Love ya!


Kommentarer
Postat av: Erika

Vad härligt att du ville svara på mina frågor!
Det är alltid intressant att se saker om ting ur andras perspektiv. Jag vet ju vad jag vill se hos en bloggare, men det jag tycker är intressant att läsa om kanske inte andra tycker är intressant.

Och precis, det är ju upp till bloggaren vad den vill skriva om. Men man ska ju samtidigt finna något som är intressant att läsa om. :)

2012-07-03 @ 00:43:46
URL: http://negativeplace.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0