Davids trogna vän Lina här! :)

An old pic on me! ^^
 
Hej Lina här, Davids trogna blogg vän, men även en trogen vän i verkliga livet hehe :P
 
Som ni kanske har sätt så har David inte bloggat på snart två veckor. Men vad jag vet så lever han livet och snart drar han iväg på lite ledighet, alltså semester. Mer kanske han kommer berätta inom en snar framtid. Annars så hänger han mycket med sin syster o hennes dotter. Han hinner festa lite mellan varven och även njuta lite av livet.
 
Jag uppdaterar lite här så att ni har något att läsa. Men de kan jag ju inte göra varje dag, fast jag har en egen blogg och den hittar ni HÄR och jag blir glad om ni lämnar en kommentar eller två. Tack för mig denna gången, så hörs vi kanske snart igen! :) 

Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Japp, bloggportalen är riktigt bra!

Jasså? Trevligt!
Blir nog en tur till palmfestivalen i dag med!

Svar: Haha! Jaadå! ska jag också faktiskt, så vem vet.. kanske träffas igen;) Träffades dock inte igår utan såg er bara, men du förstår vad jag menar!
David Zaar

2012-08-25 @ 11:08:32
URL: http://tommytott.colin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0