Snart slutet på denna söndag..

Tumblr_lso0ypwqna1r3royqo1_500_large

Godkväll!:) Gud vad jag är trött. Har legat och slappat hela dagen, även pluggat en del… Tog ett varmt skönt bad innan vilket var härligt. Tvättade håret väldigt mycket eftersom jag hade flera lager hårspray i det igår kväll då jag skulle iväg. Bara för att håret skulle ligga rätt och allt det där. Tackar Emmy som stylade mig (min bff)!!
Tyckte det var bra och blev väldigt nöjd.
Dock är inte allting borta än, så får tvätta det imorgon bitti med känns det som. Annars händer inte så mycket. Själva då?!
Skall kolla lite tv-serier ikväll och antagligen någon film med.
Hoppas ni har det bra denna söndag och att ni också tagit det lugnt precis som jag.


Kommentarer
Postat av: Kalle

Japp här tog man det lugnt :)

2012-01-29 @ 18:10:19
URL: http://kallegoeswriting.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0