Plugga dagarna långa - allt det jag har (tror jag)!

Gud vad mycket jag har i skolan och plugga. Jag skämtar alltså inte. Har läst sidorna i psykologiboken eftersom vi har ett litet minitest imorgon om de socialpsykologiska begreppen, ifall jag inte minns helt fel. Kan inte dem, men får försöka öva in dem nu ikväll skulle jag tro. Sedan så har jag ungefär 25 sidor i matte denna veckan.
Och nej, jag skämtar inte där heller! Haha!
Har en uppgift i religion som jag skall skriva tills på onsdag vilket betygssätts. Måste läsa klart min svenska roman som jag började med i torsdags (så en vecka på sig att läsa den) och sedan skriva en läslogg till det, som vi skall ha till provet om några veckor.
Har även uppgifter till en text i svenska tills på torsdag. Det var bara lite av det som jag har just nu!
Så har ni själva någonting sådant  att plugga eller? Skönt ifall jag inte e ensam!

Tumblr_ly3vawct9d1qh0j8bo1_1280_large

Vet att skolan är väldigt viktig och jag satsar hur mycket som helst på skolan, men ibland blir man fan bara trött… Bit ihop nu David, för du e duktig och klarar detta? ;) Och jag orkade inte fotografera en egen bild^^


Kommentarer
Postat av: Kalle

Ja, det är bara att kämpa på :)

2012-01-23 @ 20:47:56
URL: http://KalleGoesWriting.wordpress.com
Postat av: JOANNA

Vilken linje går du? :)

2012-01-23 @ 22:18:12
URL: http://joannalicious.blogg.se/
Postat av: kajsa

Visste inte att man kan studera varken branding, produktdesign eller arkitektur på gymnasiet?



Vad är det du pluggar egentligen? : )

2012-01-24 @ 12:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0