Lykke - en dansk depressionsserie!

Klockan sju skall jag kolla på Lykke! Såg att det hade börjat igen i Danmark ifall jag nu inte har fel för mig. Älskar verkligen det programmet. Det är en tv-serie, en dansk depressionsserie. Och varför kollar jag på något sådant? Jo, för det är väldigt bra.
Älskar danska språket och deras tv-serier. De är duktiga! Tycker inte det är någon sorts depression alls.
Lykke är bara bäst! Karriärist, precis som jag vill bli! ;) Någon som kanske sett på det eller hört talas om den?!

Haha, vad skall ni själva kolla på eller göra denna söndag då? Ifall ni nu inte skall kolla på detta!:)


Kommentarer
Postat av: danten89

Bra det =)

Nöjd med helgen?=)

Kram

2012-01-22 @ 21:27:32
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0