FREDAG! :)

God morgon!!! Fredag morgon och alltså fredag idag, vilket också innebär lördag imorgon och att det är sista skoldagen på denna veckan! Vad glad jag blev helt plötsligt? :O Behöver verkligen en paus även om jag måste plugga en del på söndag. Någon mer som tycker det skall bli skönt med helg? Kanske någon som jobbar, går i skolan och som också förtjänar lite ledighet…
Har faktiskt lite olika planer inför helgen, berättar mer om det senare.

Idag skall jag i alla fall ta det lugnt. Har skola först, och blev så glad då jag igår kväll läste att vi inte skall ha idrott i Kirseberg utan i skolan i klassrummet. Vi har lektion om teori eller någonting sådant. Nice!
Tror jag skall ta en latte under rasten och sedan gå lite i affärer.
Måste kolla upp ett par saker förstår ni;) Skall träffa en vän på kvällen, och göra en ”hemlig uppgift” till skolan. Kanske berättar sen. Därför jag inte är på den första lektionen idag, psykologi. Har dock giltig närvaro..!!
Kan det bli bättre då?
Men lovar att uppdatera mer senare. Någon som kanske skall ut och festa då?!?!  Love to you all from me

Tumblr_lyfcd1wepc1r1ig1oo1_500_large


Kommentarer
Postat av: Kalle

Skönt med helg snart :)

2012-01-27 @ 08:10:59
URL: http://kallegoeswriting.wordpress.com
Postat av: Glittercat

Åh va kul :) Ja men absolut klart jag får göra Puss

2012-01-27 @ 11:15:37
URL: http://glitterheartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0