David svarar!:)

kajsa  ([email protected]) om Plugga dagarna långa - allt det jag har (tror jag)!:
Visste inte att man kan studera varken branding, produktdesign eller arkitektur på gymnasiet?

Vad är det du pluggar egentligen? : )

Svar: Kan man det egentligen? Kanske det… Har inte hört talas om det vad jag vet. Men finns säkert någonting sådant. Dock vill inte jag studera det. Jag pluggar samhällslinjen på JENSEN. Trivs väldigt bra, dock är det mycket läxor! Har redan bestämt mig vad jag skall göra efter skolan faktiskt, ifall planerna tillåter det.
Samhällslinjen gör så att du sedan kan studera vidare på högskola eller på universitet! Kraam på dig:)


Kommentarer
Postat av: kajsa

Bra val! Jag pluggade Samhäll och då kan man läsa det mesta utan att behöva kompletera. Sålänge du inte vill läsa business, industridesign eller näringslära etc, för då passar natur bättre. Lycka till med studierna! Hör av dig nästa gång är i Sthlm

2012-01-25 @ 12:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0