Valentines Day

Alla hjärtans dag idag!! Tror faktiskt ingen har missat det (eller kanske)?! Någon som skall göra någonting romantiskt? Inte för min del i alla fall, eftersom jag är singel och trivs som det! Även om det ibland kan vara lite tråkigt.. Skall bara fokusera på massor av andra saker idag, haha. Kanske lite tråkigt det med, men what to do. På min skola så kunde man köpa rosor igår, så elevkåren skall typ gå och dela ut rosorna som man köpt till en viss person idag. Dock har inte jag köpt någon! Kände inte för det ;)
Någon som skall fira det på ett eller annat vis? Som köpt något eller..? :) Love to all of you today!


from google


Kommentarer
Postat av: Kalle

Happy valentines day :)

2012-02-14 @ 10:47:46
URL: http://kallegoeswriting.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0