T.G.I. Friday´s igår - utekväll!:)

Igår kväll så var jag i Malmö och gick i skolan. Åkte sedan hem eftersom jag fick sluta en timme tidigare. Skulle redovisa socialpsykologin igår och det gick ganska bra tycker jag. Läraren var väldigt snäll och delade klassen på halvan och sedan redovisade man i halvklass istället. Eftersom min grupp var först att redovisa så fick vi sluta efter det, runt fyra tiden. Kom hem och sedan duschade jag, gjorde mig i ordning för att sedan ta bussen in till staden igen.

Gick ut på Lilla Torg och åt med Gabbi!:) Har inte träffat henne på sjukt länge så vi hade en hel del att snacka om, haha. Det blev TGI Fridays!
En sjukt bra restaurang på en av hörnan till Lilla Torg i Malmö, och supergod mat!
Det var jättegott och kan inte vara mer nöjd! Tog sedan en kaffe och en muffins på McDonalds eftersom alla caféer hade det stängt… Men det gick ju ändå! Härlig kväll igår, och kom hem runt elva tiden!
Sedan bara man tog det lugnt, kollade på tv-serier och filmer.. Vad gjorde ni själva igår då? =)  



Kolla bara in deras lovely menu : http://www.fridays.se/Food-Menu


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det lät ju riktigt mysigt!!:)

2012-02-04 @ 11:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0