Sjuk idag

Tumblr_lz45zkszmk1qiqj48o1_500_large

Idag så är man sjuk. Ligger och vilar just nu, eftersom jag tror jag blir bättre då. Som jag berättade igår så kom jag hem lite tidigare, väldigt trött vilket jag fortfarande är. Tror att det är stressen av allt skolarbete som kommit ikapp mig just nu. Så idag blir det bara att vila och ta det lugnt. Skall försöka att läsa lite böcker och annat med. Uppdateringen kommer nog senare, hoppas jag! Kramar på er alla!
Och hoppas att ni mår bra i alla fall (eftersom jag vet att många är sjuka nu)! Vår klass är fan inte hel alls, utan alla är i princip borta.., även jag idag, hehe. Sjunde himlen, hem till gården.. Vad skall man göra då man inte mår bra?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0