Matteprovet idag kan ta och dränka sig? (inte arg alls..)!

Min dag var bra i början! Drack en god latte, åt lite och sedan stack man för att sitta i möte i skolan.
Var hos studievägledaren för att snacka en massa om min framtid och karriär etc. Dock inget som jag kommer berätta mer om i bloggen faktiskt! Hade sedan religion och engelska, vilket var två roliga ämnen!
Matten som vi hade sist var dock inte lika kul… Klarade typ inte provet känner jag.
Skrek som satan ute på gatan på väg till centralen med min kompis då jag skulle hem, haha!
Det enda positiva med matten var att jag kom hem typ en timme tidigare, men vad skall man göra?!

Hoppas på ett bra omprov i alla fall! Många var sjuka idag, eller kanske skolkade dem?! Tror inte det utan det är en tid nu då många är sjuka av förkyldning och allt annat som sprider sig i samhället.
Samtidigt lite lyx för dem, men lektionerna var jätte tysta, hihi!
Har er dag också varit ganska okey? =) Bilden från google är fan så jäkla sann..*



Hmm... Jag går i första ring men känner ändå så här antar jag! Gå och dö matte, dränka dig kanske?! ^^


Kommentarer
Postat av: Sofia

kolla kategorin tips så hittar du lite :)

2012-02-15 @ 19:34:18
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0