Lite arg på mig själv - svenska provet*

Tumblr_lz55kwkxvk1r65ptxo1_500_large

Idag så hade man prov i svenska, vilket inte var så kul då jag fick en såkallad ”blackout”. Jag kunde det, men visste inte hur jag skulle skriva ut allting på ett bra sätt. Är säker att jag kommer få ett E på det i alla fall och inget F… Men känns ändå inte så bra, då jag alltid satsar högt (förutom i matten) haha!
Har mycket tills nästa vecka så blir att plugga en massa i helgen.
Bara jag inte sparar allting tills söndag. Har en hel del planer för de sista dagarna som är kvar på veckan faktiskt! Själva då? =)

Tycker att jag kan skriva mer sen då jag har någonting bättre för mig. Ni läser ju själv rubriken, men ibland går det ju inte som man hade tänkt sig ellerhur?! Har ju faktiskt gjort en massa annat som är bra till skolan!!!
Massor av kramar till er nu! ;)


Kommentarer
Postat av: Kalle

Dessa bokstäver till betyg. Vet att A och B är rätt bra i betyg, men vad betyder de andra bokstäverna?

2012-02-10 @ 12:33:14
URL: http://kallegoeswriting.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0