Klar med uppgiften!:) - redovisning imorgon?! Gaah!

Tjenare! Hur e det? Har redan fått in någon fråga så glöm inte att ställa frågor, även om ni är vänner med mig! Haha! Har haft skola idag som vanligt. Det har faktiskt varit en ganska lugnt skoldag. Kom hem på kvällen och åt middag med familjen. Satte mig sedan och läste lite och nu har jag precis skrivit klart en uppsats på tre sidor tills imorgon. Vi skall ha redovisning och jag vet inte ifall jag kommer klara det eller inte.
Lite skeptisk där måste jag ju bara säga!

Egentligen skulle man inte skriva någonting men känner mig säkrare ifall jag skrivit och kanske kan lämna in det med?! Och sedan läsa på det själv också så jag är säker på vad jag skall berätta om.
Det är socialpsykologi det handlar om.
Vi har gjort en observation och observerat människor i vårt samhälle. Kan berätta mer om det imorgon?
Tänkte snart gå och lägga mig faktiskt för jag är ganska trött. Skall bara lyssna klart på lite musik och kolla igenom lite bloggar snabbt. Mer blir det i helgen att läsa=)
Kram på er alla! O glöm inte att lämna en fin kommentar;)

Tumblr_lys9xxqtwo1qfuaajo1_500_large

Have fun you - peace out! Haha!


Kommentarer
Postat av: Kalle

Det kommer gå bra imorgon :)

2012-02-02 @ 23:55:14
URL: http://kallegoeswriting.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0