Huvudvärk, sova, knarka ipren och sedan kalas!!

God morgon alla! Nu kanske ni tänker och undrar varför jag inte bloggade igår och varför jag skriver ett inlägg klockan kvart i nio på morgonen ungefär… Haha! Det skall jag berätta! I fredags låg jag ju hemma och var borta från skolan eftersom jag inte mådde bra. Huvudvärken tog död på mig kändes det som. På fredagskvällen var det nästan över och jag blev väldigt glad för det.
Då jag vaknade på lördagen mådde jag fortfarande dåligt och låg och sov i flera timmar under dagen.
Knarkade Ipren, men det verkade inte hjälpa på en bra stund. Vila som gällde liksom!

Som tur gick det över under den sena eftermiddagen och jag tog en dusch och tog på kläder (fixade mig i ordning) för sedan bar det av till min styvbror som vi skulle fira!! Han har nämligen fyllt 20 år och får gå på systemet och sånt, haha. Lite avundsjuk här David eller?!
Åt god middag och ett flertal efterrätter. Ni kan inte ana hur fin tårtan och allt det andra var.
Hur var er lördag då? Hoppas ni inte festade för mycket bara, hehe. Love to er alla!
Kommer mer uppdatering under dagen tror jag, eftersom jag har inlägg klara som skulle publiceras för två dagar sedan typ..* Alltid är det någonting som går fel..eller?!


Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

fin blogg:)

2012-02-19 @ 15:34:26
URL: http://thegoldenyear.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

2012-02-20 @ 00:38:59
URL: http://byfia.com
Postat av: Tommy

SV: Det är okej med mig , lite trött bara.. JObbat 48 timmar på 3 dagar..

2012-02-20 @ 14:17:57
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0