Godkväll!

Godkväll alla glada! Dagen har gått bra tycker jag. Lämnade som sagt in en uppgift som vi skrev klart under lektionstiden i religion, och sedan jobbade jag väldigt mycket med matten och engelskan. Jag hade inte svårt med engelskan under lektionen eftersom jag kan ganska mycket inom det. Folk tror fan jag är halvbritt och får höra det nästan dagligen… Dock blir jag bara glad av att höra det:)
Köpte även en termos igår så kom till skolan med gott kaffe! Tänkte ha det i skolan och på bussen varje morgon för att bli piggare, och som sagt så älskar jag kaffe!! Gör ni det med? =)

Tumblr_lxctmqav5u1qa8uqpo1_500_large

Kaffe!!! haha, mina vänner tycker jag e galen :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0