Galan för HIV-smittade barn i Thailand igår:)

Fredag igår! Stressade som en galning för att hinna med allting. Först var det skola och jag glömde idrottskläderna hemma. Dock hade vi idrott i skolan och skulle studera idrottsteori så det var ju väldigt lämpligt då tyckte jag. En bra tidpunkt haha! Jag och idrottsläraren tänkte likadant;) Tog bussen hem för att duscha och göra mig i ordning. Klädde upp mig och sedan tog jag bussen in till Malmö (stan) igen!

Åkte till Ribban för att träffa min kompis, och sedan stack vi till Arena305 i sista minuten typ.
Gick på galan för att samla in pengar till HIV-smittade barn i Thailands huvudstad Bangkok!
Känns bra att ha bidragit med lite pengar faktiskt och till välgörande ändamål.
Det var två elever på vår skola som hade kommit på idén. Det kom folk som uppträdde och ärligt talat var det inte alls som jag hade tänkt mig. Har de aldrig sett galor på tv förr eller? Där var en röd matta och fotografer.
Blev fotograferad då jag kom in genom dörren, dock var jag inte beredd på det… Jäkla fotograf!;) Hahaha!
Det var inte hur mycket folk som helst men ändå en del. Såg det i alla fall positivt eftersom man lärde känna nytt folk som gick på ens skola faktiskt och sedan att man bidragigt med pengar. Blev upphämtade vid Möllan så slapp gå, sköönt!
Härligt kväll i alla fall och sedan sov man även över i Malmö!
Så blir faktiskt både en liten hissning och dissning där:p

 Dsc_4165_large

Random bild från weheartit, men hur såg eran fredag ut då? Inte lika glammig som min eller? Hehe;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0