Croissanter till frukost och skall plugga nu!

God eftermiddag! Uppdateringen kommer för fullt nu känns det ju som. Kom hem för en stund sedan eftersom jag sov över i Malmö.
Åt goda croissanter till frukost! Gud vad längesedan det var. Åt dem då jag var i London eller i Köpenhamn faktiskt.
Har haft en massa att göra och skall snart plugga lite. Satte in lite mat i ugnen för en stund sedan så när klockan ringer blir det väl att äta innan den kallnar…  Kommer roligare inlägg ikväll.
Känns som att jag bara klagar och skriver massor om mitt liv nu, men bloggen går ju också ut på att ni skall veta hur det är att leva som jag (galor, stress, plugg osv..) ellerhur?! ;) Hoppas ni får en fin lördag och önskar er en sådan också! Kramar på er alla:) Melodifestivalen ikväll kom jag på!

Tumblr_lz89nkqmrj1r6wq08o1_500_large

Just nu vill jag bara vara henne där, lite vilse men ingenting att oroa sig för... På en strand, varmt och skönt


Kommentarer
Postat av: Kalle

Sv: Jaha, det är så :) A och B visste jag sedan innan att det var bra betyg, men inte de andra :) Tack för att du skrev upp vad var och en av bokstäverna vad de betydde :)

2012-02-11 @ 15:18:56
URL: http://KalleGoesWriting.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0