Ännu mer att plugga på - vart tar helgen vägen?!

Hej alla glada! Hoppas att ni har det mycket bättre än jag! Tyvärr så känns det som om hela fritiden går ut på att studera just för tillfälligt faktikt. Det handlar inte om att jag har dåliga betyg för det har jag verkligen inte, men det har bara blivit så. Igår så fick vi ett häfte som vår idrottslärare hade kopierat upp till oss ur en bok och som vi skulle läsa. Det var bara på några sidor men sedan skall vi ha svarat på 50 instuderingsfrågor också tills nästa vecka. Annars har jag matteprov på onsdag, tyska på tisdag, engelska och massor av andra saker.
Orkar seriöst inte nämna alla, haha!
Imorgon blir det alltså att plugga som en galning förstår ni och för att underlätta lite skall jag plugga lite senare idag, och även en liten del nu! ;) Snälla stressen försvinn!

412440_large

Ber om ursäkt för att jag inte kan blogga alltid, men hoppas ni har förståelse! Studierna är viktiga. Detta är bara första ring, så undrar hur de andra åren kommer att se ut?!?! Har/hade ni också så mycket?
Och det sjukaste är väl ändå att jag inte skämtar att vi har så här mycket..
Det e bra med läxor för att man måste lära sig massor här i livet men finns där ingen sorts gräns.
Vår skola har ökat läxorna och blivit strängare sedan förra terminen men de vägrar säga att de har det då elever har frågat, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0