Torsdag - Svenska och Hemtenta!

Tumblr_lrfyza94ry1r11a84o1_500_large

Hejhej! Har skrivit lite hemtenta! Det är faktiskt inte så många frågor, men ändå en hel del att svara på! De är alltså långa och fördjupande frågor tycker jag, men det är ju bara att göra sitt bästa och skriva svaren och det man tror på dem, haha. Är dock inte klart med allt, men imorgon så har vi tre timmar i skolan att göra det på, och då hoppas jag på att bli klar för inlämning! Innan idag så hade jag analys i svenska. Under lektionstiden så skulle man skriva en novellanalys av den novell som August Strindberg skrivit och som hette ”Ett halvt ark papper”. Det var lite svårt eftersom man skulle försöka få med allting under den korta tiden som var på en och en halv timme. Men mer än så kan man ju inte göra!
Dessutom klarade jag provet i tyskan med fick dock F på matteprovet… Har svårt för matte, men kunde det liksom dagen innan!
Sedan blev det ändå panik och fel efteråt. Kan ju inte vara bäst hela tiden, haha!
Som många andra säger… Hoppas att ni har det bra? Försöker i alla fall att ha det själv:)


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Ja okej. Men då får jag väl använda dem bilderna jag redan har. Men det kommer bli helt fucked up isf.. Jag hade gärna kunnat skaffa rekvisita, men nu vet jag ju att du går på teater och kan "lätt" fixa fram en dödskalle. Så jag bara trodde att du ville hjälpa mig. Men tydligen inte. Så ja jag får väl klara mig på dem bilderna jag har och sen får jag prata med min lärare idag. Så får det väl bli. Jaja. Om det händer såhär igen får du vänta att vara modell tills du stressar mindre!!



Sen så ska du inte skylla på att jag smsar för mkt med honom, jag gör väl de bäst jag själv vill. Men du själv skickade Feffe på mig. Så du har tydligen tid att vara med henne och inte mig, just i detta läget. Men du gör ju som du själv vill och det är tydligt att du har valt att inte hjälpa mig nu. Men jag får väl ordna upp de idag!

2011-10-21 @ 07:45:39
URL: http://pinkliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0