Kanelbullens dag - I love!:)

Idag var det kanelbullens dag som många kanske vet? Själv så kom jag på det då man såg massor av skyltar hängandes i staden och då man läste tidningen på bussen, erbjudanden på olika ställen som på Pressbyrån som ett exempel… Köp så många kanelbullar för att fira för bara detta priset idag, och spara si och så! Haha! Jag gick till ett café och köpte med mig två kanelbullar hem till mig och min lillebror.
Vi tog ett glas mjölk till det och åt! Låter supergott va? Det var det faktiskt också. Har någon läsare ätit kanelbulle/kanelbullar idag då som jag?! Älskar sådanna dagar faktiskt, men vem gör inte det?!?!!! Hehe;)





Bilder tagna av mig i eftermiddags*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0