Festade igår - lovely Saturday!:)

Igår var det fest hos Sara! Jag var först nere i trakterna av Höllviken och åt god middag som bestod av Lövbiff, Pommes Chateau och rödvinssås. Såklart var det persiljesmör till köttet och sallad i en skål ifall man ville ha det med. Mycket gott faktiskt! Åkte sedan hem och gjorde i ordning allting, innan det var dags för utgång.
Det blev att cykla till festen och festa loss! Haha! Jenny, ”the partyplanner”, hade gjort allting fint och det var hur roligt som helst. Älskade festen såklart! Sara som fyllde 22, verkade också gilla det.
Jag hämtade henne och vi gick tillsammans då det var dags för henne att komma. Sjukt snyggt hennes hår var. Skall försöka få tag i en bild sedan så ni får se, haha ;) Hennes bror kom med pizza och sedan hade Jenny fixat tårta med ”Fireworks” i! Nice! Hjälpte till att bära dem också, då jag var hennes andrahjälpare eller vad man nu skall säga.
Lyckad fest i alla fall och jag kom hem också, i gott förvar! Vad gjorde ni igår, lördagen? Festade ni också eller?!

317174_228567953870216_153429971384015_684504_132233513_n_large

Tog bilden från weheartit! Party is my thing* =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0