Desperate Housewives - såg reprisen!!



Då jag missade den fina underbara tv-serien i tisdags så fick jag se det i repris idag! Jag skyndade mig hem, väldigt stressigt, bara för att få se det första avsnittet på den sista säsongen! Såklart så pratar jag om ”Desperate Housewives”! En väldigt bra start på just denna säsongen som också är den sista… Gud vad man kommer att sakna det, haha! Älskar verkligen programmet och drama är väldigt roligt! Nu undrar jag bara hur det kommer att gå med just hemligheten som alla bär på, att de dödat en man!
Någon bloggläsare som ser programmet egentligen? Måste även säga att de är så snygga att man dreglar*


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag kollar :)

2011-10-09 @ 19:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0