Bloggfixande - skall bli bättre!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt då bloggen inte uppdaterats! För det första så är bloggen ny, har inte de läsarna som jag brukar så skall ordna det tänkte jag! Min kväll kommer att gå ut på att få tillbaka läsarna under denna månaden, skapa en ny fansida och massor av annat! Skall också uppdatera som satan i gatan, haha! Hoppas i alla fall att ni har det bra! 

Igår var det i alla fall en skoldag som vanligt. Började på förmiddagen med en lektion i historia i tre timmar.
Drygt eller? JA! Haha! Sedan så hade vi svenska och idrott. Åkte bussen med Lina både dit och hem, då vi hade bestämt oss för det, så det var ju väldigt trevligt. Träffade några kompisar i staden efter att jag hade ätit med familjen! En fin fredag igår alltså!

Tumblr_lsdif1917r1qg3bxso1_500_large

Härlig sommarstil skulle jag säga, från weheartit! Joggingstil ocskå, nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0