Vakna med the Voice, varm choklad, frukost - Fredagmorgon!

Tumblr_lswu5bgrmp1qgbat1o1_500_large

God morgon alla kära och glada! Haha! Hur mår ni idag? Har precis druckit en kopp varm choklad och ätit frukost, så tror jag mår ganska bra än så länge i alla fall. Har börjat dagen med Vakna med the Voice och lyssnat på Rap Attack! Så jäkla bäst bara!

Igår var jag i skolan som vanligt, hade utvecklingssamtal och lite sådant med läraren. Men det gick bra!
De sade att jag var duktig och kämpade på som vanligt, så ingen negativ kommentar där inte. Då jag skulle ut på rast med mina kompisar till en gränd nära skolan, så smsade min kompis mig. Gud vad jag blev rädd och chockad! Då hade hon åkt förbi den gatan med bussen, haha!
Lina goes Paparazzi tror jag! Fredag idag så det är såklart skönt. Tror dock ingenting speciellt händer!
Fest eller inte?! Säger även Grattis till min sjukt fina bra kompis Tim! :P Gör ni även det, så blir han säkert glad.. Love ya all ;)

 


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha klart! :D

2011-11-11 @ 12:12:19
URL: http://wordsoflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0