Tillbaka till verkligheten (skolan) efter lovet!

S-2011-ad-campaign-01-800x476_large

Efter en veckas lov så var det dags att gå tillbaka till verkligheten (vilket menas med skolan).
Det var inte en sådan lång dag idag. Går eftermiddagen denna veckan, men ganska långtråkig ändå.
Åt med vännerna som man saknat och sedan stack man och pluggade. Har inte mått så bra i skolan och inte här hemma igen. Min mage som spökar, och sedan har jag även fått värsta förkylningsblåsorna i munnen. Inte kul alls! Efter skolan gick jag och Melissa till Espresso House för att handla vars en chokladbulle. De är övergoda ifall ni inte smakat dem än, haha! Verkligen nått att testa*
Åt sedan middag hemma hos henne, smörgåstårta. Orkade dock inte så mycket!
Träffade även bästa Sara och Jenny lite kort ikväll, då vi bara stod och snackade lite. Lyssnar på musik och tänker på hur mycket som händer imorgon. Ni får ha det bra! Kom ihåg att fortsätta läsa så jag blir glad;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0