Sista söndagen på lovet...!

Sov en bra stund idag och sedan satt jag och kollade på olika tv-program! Åt frukost med familjen och stack sedan iväg en stund! Kom hem på kvällen igen och då blev det Hamburgare till middag! Orkade ju inte så och laga mat idag så vi åkte till en kebabgrill i närheten och handlade ”köpmat”. Gott!
Ikväll blir det nog att kolla på Beckfilmen!
Skola imorgon som vanligt… God help me?! Men ska inte vara sådan nu, saknar faktiskt mina vänner!:)
Skriver mer senare eller imorgon! Kramar till er alla!



Beck ikväll och packa skolväskan kanske? Haha! Vet ni vad förresten? Idag sköt jag luftgevär;)
(Ingen dog, vill jag bara påpeka!*)


Kommentarer
Postat av: Tommy

Sv: Absolut!

2011-11-07 @ 18:14:54
URL: http://tommytott.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uppdatera bloggen!:)

2011-11-07 @ 22:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0