Godis från Hemmakväll och snart DH - Kvällen kan inte bli bättre va?!;)

Godkväll kära ni! Dagen har mest bestått av lugnhet. Jag tycker att det är bra att jag tar det lugnt då det är lov, eftersom jag annars lever ett väldigt hektiskt liv. Var i staden innan och kollade lite affärer då jag träffade en kompis som jag inte sett på väldigt länge och hennes kompis med. Var och handlade mat i affären så att man kunde laga middag med familjen sen. Nu på kvällen hämtade jag mina vantar hos två av mina heltokiga sjukt fina vänner, eftersom jag glömde dem i lördags då jag var på fest. Som det kan gå, haha!
Ifall man dricker mycket eller? ;) Nu sitter jag med godis från Hemmakväll och om en stund så börjar Desperate Housewives! Äntligen får jag se programmet utan att behöva kolla på det i repris, då jag oftast är på teatern och repeterar! ^^



Hoppas även att ni har det bra och att ni får en fin lugn forsatt trevlig tisdagskväll! Kommentera gärna, och missa inte DH*


Kommentarer
Postat av: Lina

Det är ingen DH idag. Har du inte kollat ordentligt i tidningen!? :P

2011-11-01 @ 21:17:32
URL: http://pinkliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0