En onsdag som David - pluggandet tar ... på mig!

Tumblr_lurw1fiens1qgq7oto1_500_large

Gud vad jag är trött nu för tiden men det är ju inte så konstigt då man håller på så mycket som jag, ellerhur?
Har pluggat in tyskan tills imorgon, lite glosor och sådant som vi fick i tisdags och sedan har jag även jobbat lite med olika böcker som jag läst igenom för att få information till projektet jag jobbar om. Ganska jobbigt men kul och tråkigt på samma gång! Staden med Melissa idag med och vi är bara bäst, haha! Kollade bland annat jacka till henne och lunchade på Caroli City idag! Nice! Kollat på Bron och ätit chokladpudding för att må lite bättre, då jag fått hur ont som helst i halsen… Inte bra då jag har premiär på lördag^^
Med detta inlägg säger jag God natt i alla fall och tackar även Lina för inlägget hon publicerade innan!
Har ett flertal bilder som jag skall lägga ut på bloggen, bara om jag får tiden och orken först, så till dess får ni nöja er med weheartit i mängder*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0