Svar på tal!:)

Anonym om Bestäm ett ämne för dagen!:
Mer om ditt liv, hur du lever med bilder o så!

Svar: Jag ska försöka skriva mer om mitt liv, det jag vill nämna dock, haha! Försöker fotografera så mycket som det går, men sedan då jag skall lägga upp det så kommer problemet. Antingen hinner jag inte eller så orkar jag inte… Men ska försöka helt klart!

Anonym om Bestäm ett ämne för dagen!:
Vad har hänt???! Uppdatera - saknad!:)

Svar: Vad fint skrivit, hehe! Nu kommer all uppdatering!:)

erika om Bestäm ett ämne för dagen!:
Hej david :) Jag ville bara säga att jag älskart din blogg och jag följer den!! Jag skulle vilja se några videoinlägg, om mode, kärlek och annt roligt :) Ha det fint! Kram

Svar: Tack så jätte mycket Erika! Det glädjer mig något enormt. Ska väl försöka göra någonting sådant! Kramar!

Tumblr_lvp5lctoh41qcu28ao1_500_large

I have, haha! och det kommer upp nya bilder från tidningar då och då! ;) Tack för era frågor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0