Malmö igår igen med shopping! Me love?!

Tjenare!:) Det går ju ganska bra med uppdateringen, men igår gick det inte så bra tyckte jag. Har varit vissa dagar som det gått sådär, så tror jag måste bli bättre på det i alla fall. Igår så städade jag innan jag gick ut i staden med en kompis. Drog in till Malmö för att handla lite och gick runt där. Älskar den staden, men det vet nog alla nu!:) Älskar ju London och Stockholm med, men Malmö är fan nära mig..!! Köpte en snygg cardigan som jag kan använda då jag skall ut eller bort. Sjukt snygg, så ni får säkert se den sen!

Köpte även ett par chinos byxor. Tur att man hade fått presentkort, men ändå så fick jag lägga till pengar.
Men vad gör man inte för det som man verkligen vill ha? Köpte en annan rolig sak som jag skall visa er sen! ;)
Tror jag visar den till helgen eller nått!
Annars har allting gått bra igår. Känner mig lättad att jag städat och sådant.
Hoppas att ni också hade en lika fin dag som jag igår!:) Kram, kram....

 Tumblr_lwwxunktba1r86dyeo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0