Lilla julaftonen!

Tänkte berätta lite om i fredags, då det var lilla julafton. Stack upp till mormor för att träffa fina fyraåriga kusinen och min kära morbror. Vi bytade julklappar och hade väldigt roligt (tyckte jag i alla fall). Åkte sedan iväg till mormors bror för att fira lite jul där. De hade lite öppet hus så vi visste ju inte vem som skulle komma.
Men det var härligt folk som kom, och såklart kom Kajsa från Stockholm dit! Så vi snackade ju själklart lite, hehe.
Det blev inte sent, men var där ändå några timmar eftersom vi var där mycket tidigare än de andra.
Drack massor av glögg (gott) och smakade en ny dryck som funnits länge. Gammaldags svagdricka hette det.
En blandning mellan julmust och öl eller vad man nu skall säga! Någon som kanske smakat det?
Drack i alla fall några glas av det, för så värst äckligt var det inte.
Då hade jag ju inte druckit det!=) Lite bilder kommer imorgon bitti då jag orkar lägga in dem..
Så hur spenderade ni själva lilla julaftonen på då?!?!

6568375303_85098c492b_b_large

Och massor av uppdatering kommer komma under dagen, om min julhelg eller vad man nu skall säga. Hoppas i alla fall att ni gillar det och spenderar tiden till att läsa lite ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0