Idolfinalen ikväll - En fullsatt Globen!

Ikväll är det dags för finalen av programmet idol. Jag har inte följ programmet i år men jag vet ungefär vem som varit med och tävlat om att komma till finalen. Robin Stjernberg och Amanda Fondell tävlar mot varandra om äran att vinna idolfinalen och bli en stjärna.
Helt ärligt tycker jag att det är lite löjligt med allting. Jag förstår att det är kul för dem men ändå. Den som vinner glöms oftast bort förutom vissa undantag då Agnes exempel vann år 2005. Då vi pratar om detta så kan jag passa på att TV4 har bekräftat att Agnes Carlsson kommer att gästa i finalen i den fullsatta Globen live i Stockholm ikväll klockan 20.00! Någon som skall kolla på det?
Tror nämligen att jag kommer att kolla då de säger vinnaren, men inte det andra.



Lite dålig kvalite men bilden är från google...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0