Happy New Year - some of my 2011..! :)

Happy New Year!! Många bloggare skriver om sina löften och om sitt år. Jag skall försöka skriva lite faktiskt, men inte så mycket tror jag. Mitt år har bestått av lite allt möjligt.

Jag slutade nian i våras och började första ring på en superbra skola nu i höstas. Jag har förlorat vänner och lärare men även träffat många nya. Jag har synt i tidningen ett antal gånger, haft föreställningar och även slutat både teater och med sjungandet för en tid framöver på grund av all den stressen som jag utsatt mig själv för under årets gång. Jag var i Turkiet i somras på semester och även i Stockholm.
Åkte sedan till Stockholm igen och såg min idol Britney Spears.
Jag försökte leva livet där uppe, åkte taxi och gillade helt klart storstadslivet. Började studera i Malmö, en stad som jag älskar väldigt mycket. Har varit med om en hel del, en del drama och även bra saker med livet.

Tumblr_lx2ow1jhky1qbsi55o1_500_large

Helt klart att jag ser fram emot ett nytt år med mina vänner och jag hoppas verkligen att året blir som jag vill, för jag tror inte att det kommer till att smälla och att världen går under som många säger, haha.
Lite ironi måste man ju förstå och ha! År 2012…!!
Återigen, ett Stort Gott Nytt År!=) Önskar David Zaar ;) Hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0