Föreställningarna är slut! Äntligen!

Som ni kanske inte vet, så har jag först haft en liten föreställning! Där sjöng kyrkans körer sånger från Mozarts tidevarv. Jag presenterade allting och pratade svenska fast bröt på tyska.
Det krävdes en del övning, men bra gick det i alla fall! Kul att få lite betalt med, haha! Efter det så hade jag förra veckan några föreställningar. Fyra föreställningar av en 30- års jubileumsshow gick i gång på Grand i Trelleborg.
Affischer hängdes i hela staden och många människor kom och kollade. Väldigt roligt!
Trots min hårda skolgång med de läxor som vi haft gick det bra. Stressad som jag var klarade jag även sista föreställningen, mycket nöjd! Det är så roligt för när man är ute och går för många personer som jag inte ens känner, känner igen mig från tidningen och föreställningarna! Kul ju* Tror inte jag kommer ha fler föreställningar i år, men man vet inte! Julen kanske?

Stock-vector-gray-scale-feathered-ornamented-sad-face-venetian-drama-mask-vector-illustration-15832846_large

Som skådespelare visar man inte alltid sina känslor. Det är faktiskt sant. Jag mådde inte bra då jag spelade vissa dagar, men det var bara på med "fake smilet" och sedan köra på bara! Gick bra ändå! Krävs övning men tillslut går det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0