Fin onsdag med julklappar, hehe!

Var hemma hos syrran med familjen innan ikväll. Vi fikade goda varma päron med nötter på. Glass till det, och måste bara säga att det var supergott. Måste äta det igen såklart. Sedan blev det lite julklappsutdelning eftersom vi inte hade firat med syrran innan.
Fick fina saker!:) Fick bland annat en fin pläd/filt med den brittiska flaggan på, och jag är ju Englandgalen eller vad man nu skall kalla det för, haha. Mysigt mjuk är den också! Yeah!
Jag var ju ”tomten”, utan luva eller nått annat utan mina vanliga kläder…
Trevligt var det i alla fall! Ganska lugn dag ändå.

398c3b6a6ba2_large


Har precis kollat klart på Grabben i graven bredvid. Funderar på vad jag skall kolla på nu, men tror jag skall läsa lite bloggar och sedan skriva lite. Måste ju skriva ner mina idéer och ärenden som jag skall hitta på.
Hoppas ni har det bra där hemma eller vart ni nu är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0