En vanlig torsdag - alltså skola och plugg!

Godkväll alla!:) Dagen har bestått av skola och plugg som vanligt. Hade tyska prov vilket ändå gick ganska bra. För att ha somnat i boken igår kväll så gick det ganska bra. Tror inte jag blir underkänd i alla fall!
Men vi får se helt enkelt! Har lärt mig att man inte alltid kan satsa på högsta betyg eftersom jag har höga krav på mig själv, haha! Tog bussen hem på kvällen och åt tillsammans med familjen.
Sedan fixade jag ett ärende och nu hänger jag framför datorn och bloggar! Folk har taggat mig i massor av foton på facebook så sitter och bläddrar igenom dem med. Någonting bra på tv ikväll kanske? ;)
Skriver mer senare i alla fall! Kramar på er!




PS: Det förra inlägget blev lite aggressivt kanske, men kände att jag behövde det för min väns skull! Have fun!
O glöm inte kommentera nu så David blir glad (tredje person)! Loove ya!


Kommentarer
Postat av: carro

tack för informationen :D

kram Carro

2011-12-08 @ 22:22:59
URL: http://carlineett.blogg.se/
Postat av: Alexanda

sv; Haha, aa, har vetat om den en tid, men inte riktigt haft tid att kommentera... Men ska bli bättre på det, jag lovar ;)

2011-12-08 @ 22:34:51
URL: http://alexisfoschi.blogg.se/
Postat av: Joanna

Då är det vi som tar över Kissie nu då!

2011-12-10 @ 23:13:05
URL: http://joannalicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Byt frilla för fan! Ser ut som en jävla padda. jävla fakegay

2011-12-16 @ 14:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0