Dagen innan julen - fullbokad..!

Hej alla! Efter att man hade gjort alla sysslor igår som jag kallar det för, så blev det att julbaka.
Vi gjorde godis och det blev väldigt gott. Såklart sparar vi det tills imorgon, då det är julafton, men lite blev det ändå att provsmaka på igår! Det var jag och min låtsassyster Melissa som var duktiga och bakade och hade oss i köket!:) Gick även en lång skön promenad under kvällen. Gött!
Dagen idag är fullbokad och nu är det bara till att följa schemat, haha! Uppdaterar mer senare!
Först blir det att kolla lite på Nanny Fran! Och ja, jag hann med att kolla på julkalendern och snälla fråga inte varför jag redan är uppe för jag är dödstrött! ;)  Puss o kram på er alla=)



Tänkte bjuda på en gammal bild, men en cool en! En liknande kom faktiskt med i tidningen once*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0