Britney och Jason - förlovade! :)

Jason Trawick: "Jag är i sjunde himlen" (© WireImage)

Läste på facebook igår (tror jag) att Britney Spears hade ändrat sin relationsstatus från förhållande till förlovad. Jag tänkte… Okey då? Är det sant eller inte? Läste idag på nätet att hon hade förlovat sig och som många av er läsare kanske nu tycker så verkar det kanske inte väldigt trovärdigt att tro på det som media skriver.
Men det är sant, i och med att hon skrivit det på sin facebook sida med! Och jag bara kan veta det, haha!
Så grattis till min fina idol:) Go Jason and Britney! Bilden är tagen från Starlounge.


Kommentarer
Postat av: Kalle

Såå snygg kvinnan är :) Älskar henne :) Idolen sen man var liten :)

2012-01-22 @ 23:13:37
URL: http://KalleGoesWriting.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0