Anonyma - modiga bakom datorskärmen men inte annars?

Jag förstår inte vissa personer. De kommenterar massor av kommentarer, både snälla och elaka.
Det har hänt mina kompisar och ibland även mig själv. Det dummaste är då det är negativa kommentarer.
Varför inte stå för det ni säger bara? För då ni sitter bakom datorskärmen och är anonyma så får ni ju inte er röst hörd, ellerhur?
Inte på samma sätt som ni skulle fått ifall ni lämnade ert namn och e-mailadress. Herregud alltså!
Grow up people. Jag gillar bara inte sådana personer. Enormt fega är ni och ja, jag står för vad jag tycker.
Undrar bara ifall ni är avundsjuka på den personen eller om ni bara gör det för skojs skull eller för att mobbas.
Fel är det i alla fall. Detta inlägg är tillägnat till min kompis Lina som står på sig och som verkligen kämpar för att hålla sig stark mot allting negativt.
Och ps: Det finns sidor så att man kan kolla upp ip-adresser…

Tumblr_llzfkw1hmf1qcy5i8o1_500_large

En passande bild från weheartit. Och vad tycker ni egentligen kring detta? Våga stå för det ni tycker!
Och snälla någon... Kära ni... Inga anonyma!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

SV; Jag vet faktiskt inte vem det var som va lucia, ingen jag kände i alla fall :S

2011-12-16 @ 23:37:18
URL: http://alexisfoschi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0