Uppsatsskrivning och Diamond Jubilee!!

Hej alla! Skrev klart en uppsats innan i naturkunskap om kost och motion, hälsa och livsstil! Är ganska nöjd faktiskt! Skickade den till läraren och har skrivit ut den för att läsa igenom lite. Skrev en uppsats om sex och samlevnad för några dagar sedan…  

Har ätit god middag med familjen och såklart sitter jag fastlimmad framför tv:n och tittar på det kungliga jubileet i London! Älskar ju England och London så självklart sitter jag och tittar på det! Kommer en ny header ikväll tror jag, så hoppas på att den blir bra!
Men jag litar ju på min vän som gör den! Vet inte ifall hon blev lite chockad att jag började blogga igen?! Men jag kände att suget kom tillbaka nu och att jag verkligen ville få mina läsare tillbaka! Undrar hur detta kommer gå :P  

Ännu en vecka har gått och nu är det bara att bita ihop inför nästa vecka i skolan! Veckan därefter slutar jag ju, längtar redan! Behöver vila upp mig och vara med vänner, festa och massor annat! Men vem fan behöver inte det?!  
Vad har ni själva gjort idag då? =) Hoppas ni haft det bra!



Bilden är från google*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0