A Long Day = Sad Angel!

Tjenare alla! Kom hem från skolan för en bra stund sedan! Skulle egentligen vara i skolan till klockan fem, men naturlektionen blev inställd! Bara betygsamtal för oss och jag fick B som ett samlat betyg, så det var fan bra!
Satt i skolan klockan åtta i morse… ^^
Vad trött jag är nu?! Skrev ett matteprov som gick dåligt… Har sjukt svårt för matte men jag kunde ändå en hel del uppgifter! Stolt där faktiskt (ändå).
Dock var provet mycket svårare än vad jag hade tänkt mig, och jag var som tur var inte ensam om att tycka det!!
Kanske Wish me Good Luck på att jag blir godkänd?!

Åt middag för några minuter sedan och diskade undan så nu skall jag bara ta det lugnt! Mår inte så bra, utan har väldigt ont… Stressen som spökar i både huvudet och i magen… Fick bara ett D i engelska på det samlade nationella proven, vilket jag är chockad över....
Jag kan så mycket bättre! Skall dock försöka att inte tänka på det jäkla skitet nu bara*



Man får så himla fina bilder om man söker på "Sad Angel" på google! Visst är dem vackra?! 
Hur har er dag varit då? Lika dramatisk som min? Haha! ;) Love ya!


Kommentarer
Postat av: danten89

Wish you good luck =)

2012-06-07 @ 20:14:33
URL: http://animalcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0